reede, 2. detsember 2016

Miks päike kollane on?

„Miks päike kollane on?“
„Kollane? Ma ei tea“
„Kas kuu magab päeval?“
„Mh, vist“
„Miks rohi on rohelist värvi?“
„Ah? Mis sa küsisid?“
„Kas koerad mõtlevad?“
„Ah“
„Millal suvi tuleb?“
„Mh“
„Miks lilled õitsevad?“
„Mh“
„Päike paistab“
„Mh“
„Kuuled sa mind?“
„Mh“

Ja…

„Millal külla tulete?“
„Ma ei tea“
„Kas aega leiad?“
„Ah, mis sa küsisid?“
„Kuidas läheb?“
„Mh“
„Kas sa kuuled mind“
„Mh“
„Kuuled?“
„Mh, mis sa ütlesid?“
„Kuule, miks sa mind tähele ei pane? Ma olen täitsa olemas“
„Aaaa“
„ Ma räägin sinuga ju“
„Ja siis?“
„ Nii ei ole viisakas“
„Aga kuskohast ma seda teadma peaksin, sina kasvatasid mind. Sa ei ole mind õpetanud. Kui küsisin su käest, millal suvi tuleb, siis vastasid mh. Ma arvasin, et nii asjad käivadki“.

Istume suure aja oma elust ekraani ees ja teeme oma tähtsaid asju. Oleme eeskujuks oma lastele. Jah, on aegu ja asju, kus peab ekraani vahtima, aga leidkem aega tegeleda ka oma lastega. Arvan, et vähesed on sellest pahest priid.

Lihtsalt mõtteks ….
Signe


Kommentaare ei ole: