reede, 25. november 2016

Kärsitusest

EKI on üks tark raamat. Mida siis tähendab sõna kärsitu? Kannatamatu millegi suhtes. Olen väga kannatlik inimene, oma arust. Ikka ja jälle avastan, et mõnede endaga seotud asjadega olen kärsitu. Viimastel kipsiga päevadel tundsin ennast väga hästi, võrreldes eelmise kipsi ajaga mu näpud liikusid ideaalselt. Arvasin, et kui kips maha võetud, siis esimese asjana kaevan auto lume alt välja ja proovin sõita. Tegelikult tundsin peale kipsi maha võtmist ennast kuidagi … käsi oli nagu lehmanisa otsas. Ega eelmine kord oli samamoodi, siis oli vaja juba järgmine päev proovida ehk siis tiir autoga ümber maja sõita. Tegelikult oli targem oodata ja käel harjuda lasta. No ja aastaga siis kõik meelest läinud, kuidas asjad olid ja käisid. Tuli meelde lapsepõlv, kui isal jalg kipsis oli, ta oli sama tark kui mina või olen mina sama tark kui isa? Paps istus samamoodi kohe rooli ja tegelikult ei suutnud meetritki sõita. Selge, käbisid ei ole kännu juurest kaugele lennutatud.

Auto on lume all, ei kaeva veel seda välja. Vist? Tegelikult tuli ikka välja kaevata, sest arsti juurde oli vaja minna. Aitäh Kristi, et autojuhiks olid. Imelik oli oma autos kõrvalistuja olla.
Jälle ta ei liigu ei alla ega...

...ülesse. Aga õpetame uuesti liikuma, harjutused veel meeles :)
Aiai :) :)
Kärsitult kannatlik




Signe 

Kommentaare ei ole: