reede, 4. november 2016

Jälle kipsis

Jajah, olen jälle kipsis ja ikka seesama vasak käsi, minu diktaator. Kui keegi oleks mulle eelmine aasta öelnud, et oled 11. kuu pärast jälle kipsis, siis oleksin ta saatnud sooja koha peale.  Ehk nüüd peale seda operatsiooni lõpetab käsi oma diktaatori rolli. Kui eelmine aasta lapiti purunenud sidet, siis seekord korrigeeriti liigest natuke – vaeva ja valu pakkus selline peen nimi nagu liigeste artroos.

Operatsioonile sattumine oli ootamatu, seni oli peale viimast arstil käiku teadmine, et läheb oi kui kaua, sest järjekorrad on pikad. Aga hea, et asjad nii läksid, sest olen oi kui pikalt rivist väljas olnud. Vaatamata valuvaigistitele kippus see valu randmes „ajudele“ ja tundsid, kuis reaktsioonikiirus oli kadunud ei tea kuhu … .

Ma rohkem ei kirjuta Teile. Ühe käega trükkides tuleb hunnikus kirjavigu.
Naeratused näole!
Ja kuidas ühe käega hambapastat hambaharjale saada?
Signe

Kommentaare ei ole: