reede, 18. november 2016

Lahing

Olen püdel ja vedel ja andke palun andeks minu viimase aja aeglus ning kirjutatud teksti lühike olemus.

Kui ei taipa, miks ei jaksa, siis hakkad otsima, mis seda mittejaksamist põhjustab. Ravimite infolehed andsid ammendava vastuse. Viimase aja elu koosnes sellest, et ennast valude taustal inimesena hoida. Jah, see on täitsa võimalik, et mingi kehaosa valutamine võib sind täielikult maha keerata. Aga asjad tahavad tegemist, toimetamist, loomus kah selline püsimatu, vajadus on kogu aeg mingi tegevus või siht silme ees hoida.

Sellest püdelast ja vedelast olemisest enese tagasi sikutamine minu jaoks endisesse tihedasse konteksti ei kulge kergelt. Olen nagu manuaalkastiga auto, millel on kuues käik puudu. Paneks kuuenda käigu, aga mida pole, seda pole.

Oh, ärge nüüd heituge! Ma ei ole pessimist, olen täitsa optimist. Aegajalt peab ka iseendaga lahingut pidama!

Võitlusvalmis meelt!

Signe

Kommentaare ei ole: