reede, 11. november 2016

Tibi

Mul oli kolm sekundit vaba aega, ning ma mõtlesin, et hakkaks tibiks. Tegelikult jäin väga ruttu hätta, sest ma ei suutnud välja mõelda, milline siis välja peaks nägema ja mille alusel siis mind tibiks defineerima peaks. No blondiin oskan olla küll ja blondiinitembud ja mõtlemised pole minu jaoks võõrad. Aga tibi?

Ainuke asi, mis välja mõelda suutsin, oli see et tahan omale roosasid tööriistu. Ma mõtlen ikka roosat haamrit ja kruvikeerajat ja muud sellist, mitte küüneviili ja kammi. Ehk siis tööriistakohvrist kruvikeerajat võtma minnes leian sealt ka kruvikeeraja, mitte nagu praegu, kus pean üle korteri kõva häälega karjuma, et jälle oled mu kohvrist asju laenanud ja tagasi pole pannud.

Väga rasked kolm sekundit olid need minu elus. Kontsakingadele mõeldes, no ma ei oska ju kõrge kontsaga käia. Garderoob näeb mul igav välja, see tähendaks totaalset tühjendust ja uuesti täitmist, p….e rahast kahju.

No aidake! Ma ei mõista toda mõistet defineerida.
Ja sünnipäevaks paluks siis tööriistakohvrit roosade riistadega.


Signe

Kommentaare ei ole: