reede, 1. jaanuar 2016

Uue aasta tervitused

Kuidas vana aasta oli? Minul igatahes oli see teguderohke aasta, oli nii positiivset kui ka negatiivset. Aga me ei peatu nendel lähemalt. Tähtis on see, mis me kõigest sellest õppinud oleme. Minu jaoks on oluline, et minu ümber on inimesed, kes hoolivad minust ja kellest hoolin mina. Kusjuures kaugus ja vahemaad ei ole olulised. Sinu tähtsad inimesed teavad, et sa neist hoolid. Oleme üldse mõelnud kui olulised on need inimesed?

Kas sa unistad mõnikord? Mina küll unistan, mõni unistus on lausa hullumeelne. Tahtsin juba 20 aastat tagasi jätkata oma õpinguid. Mul ei õnnestunud see, sest seda peeti hullumeelseks, puudus tugi ja toetus. Või siis selline oma „kirjakasti“ ehk siis mõttelao pidamine, see ju sama hullumeelne ettevõtmine – misasja, kavatsed isikliku elu kõigi ette laotada? Ei kavatsenud. Tahtsin mõtted ära ladustada. No ja kui saate minu kohta midagi teada, millega tegelen siis on see ju normaalne – me ju kõik liigume väljas, suhtleme inimestega, avaldame oma arvamust. See kõik on ju sama nähtav tegevus kui siin mõttelaos kirjutamine.

Kas mõnikord tekitavad unistused hirmu? Mis seda hirmu põhjustab? Eks uuega ongi see asi, et me ei tea ju mis meid ees ootab. Hirm sunnib meid paigale. Tegelikult ei pea kartma. Vana aasta saadame ära ja uue aasta võtame vastu kärtsu ja mürtsuga. Uut aastat me ju ei karda. Ärme karda ka oma unistusi ellu viia. Mõtle inimeste peale, kes on sinu ümber, kes toetavad ja julgustavad sind. See leevendab hirmu. Need kes sind hukka mõistavad, elavad hirmudes, kadeduses. Ja ma arvan, et neil on raske. Nemad ei julge astuda sammukesi selleks, et liikuda unistuste täitmise poole vaid üritavad oma enesetunnet parandada negatiivsust külvates. Tegelikult on raske  välja liikuda rutiinist ja oma mugavusest aga kuidas see vanasõna nüüd siis oligi? Magava kassi suhu hiir ei jookse. Ja kui jookseb, siis on see õnneasi ja õnne peale lootma jääda on sama hea kui loota hasartmängu mängides rikkaks saada.

Unistuste täitmise aastat Teile!

Signe



Kommentaare ei ole: