reede, 29. jaanuar 2016

Mina, jonnakas võimleja


Punane kõige pehmem pall, sinine vahepealne ja kollase panen praegu käeulatusest ära




Vasak käsi rohkem allapoole ei liigu
Parema käe saab niimoodi rippu lasta


 Ma sain omale käe treenimiseks pallid. Pahandus sai selle käe seest ära likvideeritud, aga kuna torkimist ja õmblemist oli üksjagu, siis pean selle käe "uuesti elama" õpetama. Valuallikas on randmest läinud, aegaajalt pean leppima selle opijärgse valuga, kui olen suutnud käe kuhugi taha kinni jätta või on vaja autorooli keerata. Samamoodi ei ole käes praegu jõudu, panni ei tõsta ( raske asja tõstmine on randmele valus ka), samamoodi võib ka mõni kerge asi käest lennata (vaata pilte pallide pigistamisest). Lisaks ei liigu käsi veel randmest, kui pilti vaatad, siis parem käsi on kenasti võimeline rippuma aga vasak kahjuks ei oma maa külgetõmbejõudu isegi siis, kui hambad ristis mõtlen, et nüüd käsi paindub :) Ka majapidamisest võib leida asju, mida saab kasutada selleks, et kätt treenida, mina leidsin selleks soolaveski, ideaalselt sobib ka 0,5 l pooltühi veepudel.
Parema käega jaksan palli pigistada
Opil käinud käsi jaksab ainult niipalju :)

Sinise palliga siis on jaks selline.
 Olen optimist. Ise tuleb vaeva näha. Kui oskasin tööd teha, nii et käsi otsad andis, siis ise tuleb ta nüüd korda ka saada. Raskuste tõstmise koha pealt võivad paberi peal asjad olla väga ilusad, reaalne elu on hoopis teine. Kui 18,4 kg tuleb sul maha tõsta kõrgemalt kui on sinu kasv, siis on see su oma asi, kuidas sa seda teed. 
Minu asi on praegu "näppu imeda" ja vaadata, et suudan lapsi kool-kodu marsruudil hoida.
Edukalt saab võimlemiseks ära kasutada koduseid vahendeid
Aga läheb palju läheb seda aega, eestlaslik jonn kulub praegu võimlemisel ära. Tegelikult tahan kunagi uuesti rattaga sõita. Ma loodan, et julgen - kartmata randmele liiga teha.

Rohkem see käsi ei keera



Ahjaa, kui ranne korras, siis läheb remonti vasaku käe küünarnukk, sest kirurg arvas, et toda tennisisti küünarnukki muud moodi korda pole võimalik saada. Et siis kunagi valuvaba elu?














Jonnakas olen. 
Signe

Kommentaare ei ole: