reede, 15. juuli 2016

Nauding

Pintsel käes, tuba rõvedat värvihaisu täis, aru ma ei saa, kuidas on võimalik sellise värvi otsa sattuda ning mäkerdis nagu ma olen, igatepidi ise ka värviga koos. Vot selliste asjadega tegelen praegu. Ma ei tea tegelikult ehitustöödest midagi. Aga ikkagi on nauding selliseid töid teha. Mõned aastad tagasi peale akende vahetust vahtisin neid aknapalesid nagu ilmaimet, et mis ma siis nüüd tegema pean aga lõpptulemusega jäin väga rahule. Saaks lõpuks selle esiku ka korda … see eelmiste elanike ajast, tapeet laste ja kasside poolt ära retsitud, laest värv koorub ja põrandast ma ei räägi … Tegelikult esiku remondini läheb natuke veel aega, praegu on saanud siin ainult väikeseid eeltöid teha, esmalt tuleb korda saada konku, siis on olemas väike panipaigakene.
Selline siis enne

Ah et nauding? Hea on ju teha oma kätega midagi, põnev on tegevus, kus pead midagi õppima ja teha enda jaoks ja enda rõõmuks.
Lily käis ka abiks
Nii pisikesesse ruumi riiuli leidmine oli paras "ooper", lõpuks leidsin  hoopis laoriiuli, mis vastas mu soovidele ja nõudmistele


Töökat olemist. Hahaa, mul töökas puhkus 


Signe

Kommentaare ei ole: