reede, 8. aprill 2016

PANEKS BLONDIINI

 

Mõtlesin vahelduseks blondi ka panna, ups. Ärge siis nüüd frivoolselt kah mõelge, ma mõtlesin, et noh blondiini loogikat. Lõin google otsingusse sõna blondiin ja sain vastuseks terve rea blondiininalju . Hakka või nutma. Blondiin võrdub rumalus?!

Ajalehest käis läbi uudis, et blondiinid pole üldse rumalad. Samas pole ma kunagi mõelnud, et inimese rumalus on kinni juuksevärvis. Mõni musta peaga (mõtlesin musta värvi värvitud peaga, mitte pesemata peaga) tüüp võib sada ja seitse korda rumalam olla, kui too blondiin. No nii nagu seal ajaleheartiklis väideti. Mulle tegelikult sellised uudisnupud ei istu, andke siis uuringu tegija koos uuringu nimetusega kah, eks. Ma võin ka siia kirjutada mida iganes ja väita, et asjad on nii, aga kui ma näpuga näidata ei oska, et mu väide pärib sellelt teoreetikult või laos oli abiks kodanik „A“, siis on  mu jutt mula .

No mis on loogika? Väidete seostatus. Et kui väidan, et blondiin on loll, siis väide või väite eitus on tõene, muud võimalust pole. Aga antud väite üle mina arutleda ei oska, sest väited peavad olema põhjendatud ja mina oma väidet põhjendada ei oska. Nii et kallikesed, tehke mulle (antud momendil blondiinile), selgeks selle väite mõte?

Et ennast klassikalises väites blondiinina tunda, polnud mul rohkemat vaja kui ühte ajalehe artiklit. Seal väidetakse, et blondiin pole rumal, väidet ei tõestatud. Rahvasuu räägib blondiinide rumalusest, aga oma väidet ei tõesta.   Ja üleüldse, kas mõeldakse loomuliku või värvitud blondiini.

Blondiini loogika pole ju üldse rumal, rumal on antud momendil too  mitteblondiin, kes seda loogikat ei taipa.

Punkt.
Ääää, kohuke?


Signe

Kommentaare ei ole: