reede, 16. märts 2018

Mõtleme koos




Vaata, ma leidsin kaks tooli. Kas tuled istud mu kõrvale? Mis me teeme? Istume ja vaatame aknast välja. Loeme mööduvaid inimesi või autosid?

Mõtleme koos.

Kas oskame koos seda teha? Kas üldse oskame koos midagi teha? Oleme ju erinevad inimesed ja sinu mõtted jooksevad oma rada pidi ja minu omad enda rada pidi. Mis siis juhtub, kui me nüüd oma mõtete järgi toimetama hakkame ja teineteisega sõnagi ei vaheta? Mina tõusen ja otsustan uksest välja minna ning astuda lääne poole. Sina vaatad mind, tõused ja uksest välja astudes suundud ida poole. Me ei tea, mis teine teeb. Ainuke jama on selles, et tegelikult oli meil oma mõtetes ühine eesmärk – soovisime minna koju, ühte suunda. Miks me omavahel ei suhelnud? Koos tehes ja minnes oleks eesmärk juba võibolla täidetud, sest õige suund oli hoopis põhi.

Oluline on seada oma tegevuses eesmärke. Oluline on ka omavaheline suhtlus. Räägime, arutleme, vahetame infot, vajadusel vaidleme. Miks küll sõnal koostöö on hirmutav mekk man, kas tõesti kardetakse, et siis jääb isiklik ambitsioon täitmata?

Tule istu mu kõrvale toolile ja õpime koostööd tegema.

Signe



Kommentaare ei ole: