reede, 15. detsember 2017

Küsimuste esitamine

Ega sa salatid ei soovi? Aaa, eee, tänan, ei soovi.

Ega teil kliendikaarti ei ole? Mida? On ikka.

Ma tegin salatit, ega te seda kaasa ei soovi, saaksin panna? Ei, tänan, vist ei soovi.

Sa vist täna minu juurest läbi ei saa hüpata? Kas tahad siis, et tulen või ei tule? Ma ei saa su küsimusest aru.

Ma ei tea, kuidas peaksin küll vastama küsimustele, kui minult küsitakse küsimus moel, kus on sees sõna EI. Vastus on juba küsimusse sisse kirjutatud ju. Ma siis tõesti ei soovi, ei ole, ei saa. Üritan viisakas olla 😊.

Poleks mõelnud sellise asja peale, kui sel nädalal poleks juhtunud kuulma eitavas vormis esitatud küsimusi.

Kas salatit soovid? Lause lühem ja mõistetavam. Vastus ei või jaa. Aga jah, kui soovid et külalised sinu salatit ära ei sööks, siis küsi eitavalt 😊 sel juhul on lootust, et seda ära ei sööda 😊.

Palun kliendikaarti või küsimusena: kas teil on kliendikaarti?

Ehk oli nädal lihtsalt selline? Aga jälgin tähelepanelikumalt, kuidas me küsimusi esitame 😊 😉


Signe

Kommentaare ei ole: