reede, 20. oktoober 2017

Kadunud? El ole

Üks küsib, teine ka ja kolmas, kas oled kadunud, kas ta on kadunud, kus Signe panite. Olen olemas, täitsa alles, lihtsalt liikumistrajektor natuke teistsugune ja toimetused tegemisel. Kes teab, see teab.

Mida tähendab sõna „kaduma“? EKI armas koht, annab seletused: teadmata paika sattuma – ma ei ole teadmata paigas. Eestis arvatavasti polegi selliseid teadmata paikasid? Või on? Või siis lakkama nähtav olemast – pole sellist imerohtu leiutatud, mis inimese nähtamatuks teeks. Olen jätkuvalt lihast ja luust inime 😊😊.

Momendiks jah on kadunud minule iseloomulikud kirjutised, sellised kergelt vimkaga ja mitmetasandilised, aga eks olen ennegi kirjutamisega pausi pidanud. Ma pole kirjanik, kes tähtaja pääle raamatu valmis vorbiks 😊. Kirjutan pigem erinevatest mõtetest, ja kui aus olla, ega nedest mõtetest puudus ei ole, lihtsalt mõned asjaolud natuke segavad. Asi ei ole ainult ajaplaneerimises, mõned teist teavad, et olen vasaku käega hädas olnud ja tegelikult sellele ka parimat abi saanud. Aga pean leppima sellega, et lapitud asi on lapitud ning praegusel moel autoga sõitmised ei ole sellele käele meeltmööda. Nii et arvuti taga teksti trükkimine, oh ... üritan kodus sellest viilida. Natuke peab ju taastumise ja puhkamise võimalust ka jätma.

Oh pagan, jälle ma virisen ja kirjutan negatiivsetest asjadest. Huvitav, kas mingi kriis vanusega seoses? Võiks ju kirja panna mõned mõtted kuldsest sügisest, hommikusest ilusast udust või viimastest sügisestest lilledest.

Nautige sügist, ilus on ju 😏

Signe

Kommentaare ei ole: