reede, 6. jaanuar 2017

Tõmma pidur pääle

Elu, tuul ja kaamera. 
Jah, just tõmma, mitte tõmba. Mõnikord on valesti öeldud-räägitud sõnal lihtsalt rohkem jõudu. Aaa, et millele pidur pääle tõmmata? Ma eluaeg olnud alakaaluline ja tahtnud kah inimesekaaluliseks saada. Kuna aasta 2016 on minu jaoks olnud suht „sitt“, kus mind on teenida suutnud vaid üks käsi, siis enamus sellest aastast olen veetnud operatsioonidest taastumisega, mitte töölkäimisega. Ainus positiivne lugu kogu selles asjas on see, et ma olen tervelt 10 kg raskem. Aga rohkemat küll ei soovi, aeg pidur pääle tõmmata. Lihtsalt uue riietekapi sisu hankimine ei ole minu meelistegevus, sest ei suuda tegeleda šoppamise ja asjade valimisega.

Nonäed, unistused vahel ka täituvad. Mulle ei meeldinud olla alla 50 numbriline, nüüd olen üle 50 numbriline. EI ME EI RÄÄGI VANUSEST, VAID KAALUST.


Signe 

Kommentaare ei ole: