reede, 5. august 2016

Muusa

Nüüd on paras aeg kirjutada muusast. Muusa? Inspiratsiooniallikas. Mõeldes muusadele, võime minna vanakreeka mütoloogiasse. Muusad olid seal kunsti ja teadust kaitsvad jumalannad ning neid kujutati noorte kenade neidudena. Kas teate, mitu neid oli? Mina ei teadnud, nüüd tean. Üheksa. Iga muusa spetsialiseerus omale teemale. Vot, sain targemaks. Kreeklased ise olid suured müütide loojad. „Ilias“, „Odüsseia“, ehk teate neid?

Inspiratsioon on üks selline huvitav asi. Sul võivad olla mõne asja kohta omad mõtted või arvamused ja siis juhtud tähele panema midagi, mis erineb sinu mõttekäikudest. Selleks peab olema keegi, kes oskab sind juhtida nägema asju ka teisiti, kui harjunud oled. Tegelikult tahtmist on ka vaja. Kui ikka tahan oma joru ajada, siis ei näe ma peale oma õiguse mitte miskit muud. Ja igapäevaelus on  seda inspiratsiooni vaja. Remonti tehes, reisile minnes, üritusel mängude läbi viimiseks või ürituse korraldamiseks ja nii edasi …

Mul on ka oma muusa. Mis siis et ma ei tee kunsti ega teadust. Aegajalt on meil aega rääkida. Tal on mingi omapärane omadus lasta lendu sõnu, mis mina kinni püüan koos kaasa lennanud mõttega ning lisan sinna oma mõtte juurde. Kokku saab lahe „gemüse“. Juba selle „gemüse“ pärast meeldivad mulle me vestlused.

Inspiratsiooni Teile mille iganes korraldamiseks, läbi viimiseks, kirjutamiseks, joonistamiseks


Signe

Kommentaare ei ole: