reede, 10. november 2017

Vanad asjad


Lapsel oli vaja ükspäev kooli kaasa võtta üks vana asi, pereajalooga seotud vana asi. Jäin hätta. Mul ei ole sellist asja majas. Ja ei ole sellepärast, et minu elu ajaloos on sündmus, kus ajalooga seotud perereliikviad võeti ära. Mälestuseks on tänaseks vaadata ainult varemetes maja.

Aga mulle meeldivad vanad asjad. Mul on kodus üks kastike, kus on peale kirjutatud „ajalugu“. Sinna olen pannud mõned enda tehtud asjad, ehk need kunagi saavad olema „pereajalooga“ seotud asjadeks. Olen sinna pannud ka mõned sugulaste antud asjakesed, mis on pika ajalooga. Need on kindlas kohas.

Ajalugu meeldib mulle. Oma pereloo olen uurinud välja nendesse aegadesse, mille kohta kirjalikke andmeid leidub. Olen leidnud tänu sellele uurimisele sugulasi kuskilt ja ka kaugelt. Geneaoloogia on väga huvitav.

Kui me ei tea midagi oma minevikust, kus siis teame kes me üldse oleme?

Mis on see sinu vana asi, mida alles hoiad?

Signe

Kommentaare ei ole: