reede, 23. juuni 2017

Tuulepea

Kus mu telefon on? Kas keegi on näinud? Kuhu ma selle panin? Ok, leidsin. Eks ma panin korraks käest ära, lihtsalt ebatavalisse kohta ja ei oska otsida. Nii oli üleeile ja eile ja täna. Homme ka? Telefon pole ainuke asi. Ja ma pole ainuke. Emme, kus mu jope on? Emme vastus, et võta sealt kuhu panid. Lõpuks otsime juba kõik koos, sest jope kadunud kui tina tuhka. Helistan emale ka, et kuule, kas laps peale aktust jope ikka võttis kaasa? Või jättis äkki kohvikusse? Auto sai ka teistpidi tuuseldatud. Lõpuks istub laps tugitooli ja mõtleb .... Äkki on kotis? Ja ongi. Või siis tuleb teiselt lapselt paanikas sõnum .... emmmmmeee, ma unustasin lilled maha. Õnneks sai lilled ilusti-kenasti mu sõbrannaga lapsele järgi saadetud. Sõbranna veel muigas: „Käbid ei kuku kännust kaugele“. Oh? Olen ma tõesti nii silmapaistev tuulepea? Häh, parem silmapaistev tuulepea kui igav nohik nurgas.

Lõbusat Jaani!

Signe

Kommentaare ei ole: