reede, 9. juuni 2017

Reede

„Kuule, homme on reede ja kas uut blogipostitust ka lugeda saab? Kiire aeg sai ju mööda?“ „Aaa, ahah, misasja, mida, oota, mul pole mõtteid, kuule, ma pole veel teemast väljagi saanud ja sa tahad, et nüüd tarka panema hakkan? Äääää?“

Nojahnoh, no oli natuke tempokam periood ning polnud aega kirjutamiseks, mis siis, et mõtteid oli kuhjaga.

Nüüd on aega, aga mõtteid pole, sest pea on tühi. Võtan lihtsalt mõnesekundilise pausi.

Peale sekundist pausi suutsin juba mõelda, et olen hüpik, sest tegelikult on pea mõtteid ja ideid täis. Oh, sedasi on raske olla ju.
Nii et jah, täna on reede ja peate leppima mõtete virrvarriga ehk siis vabanduste hunnikuga, mika ma midagi ei kirjuta või noh täpsemalt öeldes, ei pane tarka. Tegelikult suutsin paberile panna mõned read, märguandeks Teile et olen tagasi.

Unista.

Kui unistad, siis mõtle, kas saab teoastada.

Ole realist.

Tegutse, mitte ära ainult mõtle, et vaja teha.

Samm sammu haaval ja julgelt, saad ehk enda kohta nii mõndagi huvitavat teada, milleks kõigeks sa võimeline oled.


Signe

Kommentaare ei ole: