reede, 10. märts 2017

Saamatus

Alati ei ole asjad hästi. Mõnikord võivad asjad tunduda suisa väga halvasti. Asjad, mis ei ole hästi ja on suisa halvasti, nõuavad tegelikult remonti. Mingil moel parandamist, et siis jälle hästi oleks.

Kas meil on õigus ennast aega-ajalt halvasti tunda? Ikka. Aga kui tunnedki ennast halvasti ja seda välja näitad, siis öeldakse sulle, et sa oled luuser. Meie maailm on ehitatud kuidagi selliselt, et pead olema kogu aeg edukas. Kui sina moment edukas ei ole, kantakse sind maha.

Äkki sa vajad hetke iseendale? Millegipärast sa ei või seda endale lubada, sest kodanikuna pead sa olema riigile igal hetkel kasulik. Samas need eluhammasrattad, kuhu vahele on võimalik jääda – mõned ongi sellised, kuskohast väljapääsu pole lihtne leida. Mõnikord mõne probleemi lahendus kipub keerlema kui nõiaratas. Lahendus on justkui lihtne aga see eeldab midagi, mis viib sind probleemi juurde tagasi.

Mul on suur väsimuse hetk. Olen neli aastad kakelnud oma käega. Tegelikult saan selle pooleteisekäelisena olemisega talutavalt hakkama. Aga ma ei jaksa enam jagada seletusi, et vaatamata sellele, et mul on kaks kätt keha küljes, olen teatud asjade tegemisel väga saamatu.

JOKK

Signe

Kommentaare ei ole: